Het jaarverslag 2023 van De Haagse Scholen

Tijdens de vergadering van de raad van toezicht van mei jongstleden is het jaarverslag van De Haagse Scholen vastgelegd en vanaf nu ook online te lezen.

In 2023 hebben we mooie ontwikkelingen doorgemaakt; zo zijn een aantal van onze scholen versneld gestart met een andere organisatie van het onderwijs om het lerarentekort het hoofd te bieden, hebben we scholen een prominentere plek gegeven in beleidsontwikkeling en kunnen we met trots vertellen dat de eindtoetsresultaten in 2023 ten opzichte van eerdere jaren een positief beeld laten zien. Dat is een enorm compliment voor de scholen! Wij willen daarom ook nog eens via deze weg onze dank uitspreken aan al onze collega’s die dag in dag uit goed onderwijs mogelijk maken. En dat doen wij niet alleen, daarbij spelen onze samenwerkingspartners ook een belangrijke rol.

Verder lezen? Klik op de link hieronder om het jaarverslag te downloaden
Bovenstaande ontwikkelingen zijn maar een kleine greep uit het jaarverslag. Benieuwd naar wat wij in 2023 nog meer hebben bereikt, maar ook waar wij ons naar toe bewegen? Lees dan het hele jaarverslag, te downloaden via onderstaande link.